مشاوران آموزش

ناشر تخصصی علوم انسانی

مشاوران آموزش

ناشر تخصصی علوم انسانی

مشاوران آموزش

ناشر علوم انسانی

  • ۰
  • ۰

ویژگی های درسنامۀ کتاب:

جامع و کاربردی

درسنامۀ جامع یعنی شما در کتاب روانشناسی هدف‌دار جامع کنکور انتشارات مشاوران آموزش سطر‌به‌سطر کتاب درسی را می‌فهمید و پی می‌برید در دل یک جمله ساده از کتاب چه مفاهیم و نکته‌هایی وجود دارد. کاربردی به این معنا که در سؤالات و آزمون‌های مختلف می‌توانید ردپای این درسنامه را پیدا کنید؛ طوری که مطلبی نخوانده برای آزمون نخواهید داشت.

تیتر بندی و ریز تیتر های متناسب

در کتاب روانشناسی جامع مشاوران آموزش تیترها در کتاب درسی پایه یازدهم به ریزتیتر ها تقسیم شده است؛ با این کار دانش‌آموزان در ذهنشان دسته‌بندی منظم و حرفه‌ای پیدا می‌کنند و دانش‌آموزان شناخت جزئی‌تر از هر تیبتر کتاب خود پیدا می‌کنند پیش از آنکه به سراغ مطالب آن بروند.

جدول‌های مقایسه‌ای از موضوعات مرتبط

در قسمت‌هایی از هر درس کتاب روانشناسی دانش‌آموز نیاز دارد مطالب مرتبط با هم را مقایسه نماید تا درک و دریافت بهتری از موضوع داشته باشد. مؤلف کتاب روانشناسی جامع کنکور مشاوران آموزش این کار هر جا که نیاز است انجام داده است.

پوشش فعالیت‌های مهم کتاب درسی

هر دانش‌آموزی که سر کلاس روانشناسی پایه یازدهم بوده است، احتمالاً متوجه شده که فعالیت‌های کتاب درسی تنها برای پایۀ یازدهم بوده است. اما تعدادی از این فعالیت‌ها، امکان طرح سؤال جدی در قالب سؤالات تستی را دارند.

خانم شبنم جلیلی مؤلف کتاب روانشناسی هدف‌دار کنکور مشاوران آموزش، هر کدام از فعالیت‌ها را که این قابلیت را دارنددر درسنامه و سؤالات تستی پوشش داده است.

آموزش واژگان کلیدی

هر جایی از متن درسنامه که نیاز به دانستن کلمات کلیدی از آن  می ‌باشد در کتاب روانشناسی هدف‌دار کنکور   انتشارات مشاوران آموزش برای دانش‌آموزان در قالب کلمات رنگی برجسته یا زیر آنها خط کشیده شده است، مشخص هستند.

مرور و جمع‌بندی

ویژگی‌های سؤالات تستی:

مشاوره درسی برای روش حل تست

تیپ‌بندی

تبدیل تصاویر به تست

چینش هدف‌دار تست‌ها

تیتر‌های متناسب و هماهنگ با درسنامه

تیپ‌بندی

برای تک‌تک سؤالات تستی کتاب روانشناسی هدف‌دار مشاوران آموزش، مشخص شده که برای پاسخ به آن، دانش‌آموزان نیاز به اطلاعات حافظه‌ای دارند و یا آنقدر چالشی هستندکه باید با تحلیل به پاسخ برسند(کنکاشی) یا مفهومی از درس طرح شده است و یا ترکیبی چند بخش درس هستند.

تبدیل تصاویر به تست

وقتی دانش‌آموزان از ناشر تخصصی علوم انسانی کتاب تخصصی این رشته را می‌خوانند، متوجه تفاوت هایی می‌شوند؛ به این شکل که در مبحث‌هایی از کتاب تست‌هایی طرح می‌شودکه ناشران غیر تخصصی چندان جدی نمی‌دانند. مانند مبحث گشتالت

(در این مبحث نزدیک نزدیک به 30 تست دارد)

چینش هدف‌دار تست‌ها

 دانش‌آموزان بعد از پاسخ به هر سؤال دانسته‌هایی از آن خواهند داشت که در پاسح‌دهی به سؤالات بعدی می‌توانند از آن اطلاعات استفاده کنند.

تیتر‌های متناسب و هماهنگ با درسنامه

پاسخنامۀ تشریحی:                                                                                                             

توضیحات جامع برای هر سؤال

آدرس صفحه کتاب درسی برای هر سؤال

با رویکرد آموزشی هدف‌دار

آدرس صفحه کتاب درسی برای هر سؤال

با این ویژگی دانش‌آموزان می‌توانند به متن کتاب خود مراجعه کنند تا با سلیقۀ طراحان کنکور که بسیار نزدیک به کتاب مشاوران است آشنا شوند.

با رویکرد آموزشی هدف‌دار مشاوران آموزش

یعنی پاسخنامه طوری نوشته شده که تکرار مطالب درسنامه نیست بلکه با زبانی دیگر و با هدف آموزش همان مطالب در هر تست مطلب را یاد می‌گیرند.

جهت دریافت کتاب روانشناسی جامع کنکور مشاوران آموزش می توانید به لینک مراجعه نمایید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی